تعمیرات گوشی آیفون 11Pro Max در کرج

تعمیرات گوشی آیفون 11Pro Max در کرج

معرفی گوشی آیفون 11Pro Max

شرکت آیفون باز هم طراحی های مشابه خود را شروع کرده و گوشی آیفون 11Pro Max که بالاترین نسخه گوشی های آیفون 11 می باشد از نظر طراحی بسیار شبیه آیفون 11 بوده و کاملا مشابه آیفون 11Pro می باشد اما با سایزی بزرگتر.

در وبسایت رسمی گوشی های آیفون تمامی گوشی های این برند از چندیدن نظر مورد بررسی و نقد قرار میگیرند ، ما گوشی ها را از نظر مشخصات فنی و از نظر طراحی ظاهری بررسی میکنیم تا شما بهترین گزینه را نسبت به خواسته های شما پیدا کنیم.

ابتدا قصد داریم گوشی آیفون 11Pro Maxرا از نظر مشخصات ظاهری مورد نقد و بررسی قرار دهیم .

تقریبا همه چیز در قاب پشتی همانند آیفون 11 می باشد و فقط یک دوربین به پنل دوربین ها اضافه شده تا تعداد دوربین های این گوشی به عدد 3 برسد.

این 3 عدد ماژول دوربین داخل یک پنل مربعی شیشه ای در بالا سمت چپ گوشی قرار دارد که ظاهری نسبتا بهتر و شکیل تر نسبت به نسخه قبلی خود دارد.

در قاب پشتی این گوشی جز پنل دوربین ها و لوگوی اپل چیز دیگری وجود ندارد.

در پنل جلویی آیفون 11Pro Max همه چیز همانند ایفون 11 بوده و یک صفحه نمایش با حاشیه بسیار کم وجود دارد که در بالای آن دوربین سلفی به همراه سنسور ها و اسپیکر تماس در کادری مشکی رنگ قرار گرفته که نسبت به سایر همرده های خود در برند های دیگر حاشیه بیشتری دارد اما همچنان طراحی بسیار زیبایی دارد که باهم همخوانی دارند.

گوشی آیفون 11Pro Max در سال 2019 با پشتیبانی از سیستم عامل ios 13 تولید و عرضه بازار های جهانی شد و تا نسخه 16 این سیستم عامل را آپدیت دریافت کرده است.

در اد امه به نقد و بررسی بیشتر این گوشی و بیان عمده مشکلات آن میپردازیم.

با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی آیفون 11Pro Max در کرج

تعمیرات آیفون 11Pro Max

آیا برای گوشی آیفون 11Pro Max شما مشکلی پیش آمده و استفاده از آن برای شما در همین حالت سخت شده است؟

آیا در اثر ضربه به صفحه نمایش آیفون 11Pro Max شما شکسته است؟

تعویض باتری، تعمیر صفحه نمایش یا تعویض دوربین از رایج ترین اقداماتی است که هر روز توسط تکنسین های ما در کرج ما انجام می شود. هر زمان که با آیفون 11Pro Max خود مشکلی دارید، فوراً به مرکز تعمیرات گوشی آیفون 11Pro Max در کرج مراجعه کنید.

به همراه کارشناسان تعمیر ما، بهترین استراتژی را برای حل مشکلات دستگاه خود انتخاب خواهید کرد. علاوه بر این، کلیه قطعات تعویضی مورد استفاده برای تعمیرات آیفون 11Pro Max دارای 12 ماه گارانتی هستند که امنیت و اطمینان بیشتری را برای مشتریان ما فراهم می کند.

تعمیرات خود را انتخاب کنید

باید صفحه نمایش آیفون 11Pro Max خود را تعویض کنید، مشکل باتری دارید یا نیاز به رفع مشکلات دوربین دارید. نمیدونی چه مشکلی داره؟ تکنسین های ما می توانند یک تست تشخیصی رایگان انجام دهند.

در مجموعه ما چیزی است که هنگام بازدید از فروشگاه apple-mart.ir توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

یک بررسی و عیب یابی حرفه ای و تخصصی ( کاملا رایگان).

پیشنهاد بهترین راه های تعمیر و برآورد قیمت حدودی.

تعیمرات فوری ( اکثر تعمیرات کمتر از 2 ساعت زمان نیاز دارد).

یک سال گارانتی برای تمامی خدمات و قطعات.

برآورد قیمت و عیب یابی گوشی آیفون 11Pro Max خود را بدون هزینه دریافت کنید اگر از قیمت راضی بودید بعد از آن فرم درخواست تعمیر را پر کنید تا گوشی آیفون 11Pro Max شما به سرعت وارد پروسه تعمیر شود.

تعمیرات گوشی آیفون 11Pro Max در کرج

مشخصات فنی آیفون 11Pro Max

تعمیرات گوشی آیفون 11Pro Max در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی آیفون

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن آیفون

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی آیفون

تعمیر نرم افزار آیفون

تعمیر لرزش آیفون

تعمیر وای فای آیفون

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

ساخت اپل آیدی

رفع مشکل آی کلود

تعمیرات گوشی آیفون 11Pro Max در کرج

صدای کم اسپیکر گوشی

دلایل متعددی برای کم بودن صدای گوشی شما می تواند باشد که در ادامه چند تا از آن ها همراه با راهکار هایشان را توضیح خواهیم داد.

گرد و غبار

یکی از ساده ترین مشکلات اسپیکر گوشی ، ورود گرد و غبار به داخل محفظه آن می باشد که در اثر استفاده در محیط هایی که در آن گرد غبار وجود دارد و یا داخل ماشین ، کیف و… میتواند گرد و غبار وارد اسپیکر شما شود.

قابل ذکر است در طول زمان که شما از گوشی خود استفاده می کنید قطعا این مشکل برایش پیش می آید اما به دلیل اینکه به صورت تدریجی اتفاق می افتد شما متوجه آن نمی شوید.

شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های آیفون در کرج و درخواست سرویس اسپیکر از تکنسین های ما ، اسپیکر گوشی آیفون 11Pro Max خود را همانند روز اول کنید.

برخورد با آب و مایعات

در صورت ورود آب یا هر نوع مایع به اسپیکر شما ، امکان آسیب جدی یا جزعی وجود دارد و باید توسط تکنسین های ما بررسی شود تا متوجه شویم تعمیر بهتر است یا تعویض.

ضربه به گوشی

ضربه به گوشی نسبت به شدت مشکلات متعددی برای شما پیش می آورد . ممکن است باعث قطع صدا ، وضوح پایین صدا ، شکستگی فریم و یا عدم نشان دادن تصویر در صفحه نمایش باشد.

شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های آیفون در استان البرز ، یک بررسی و عیب یابی کامل دریافت کنید.

تعمیرات گوشی آیفون 11Pro Max در کرج

چرا به مرکز تعمیرات آیفون 11Pro Max در کرج اعتماد کنیم؟

امروزه با وجود افراد سود جو ، اعتماد به تعمیر کاران سخت شده است، ما همواره در پی جلب اعتماد شما عزیران بوده .

شما می توانید با مراجعه حضوری به مراکز نمایندگی رسمی تعمیرات آیفون در کرج ، و صحبت با متخصصین با تجربه ما اطلاعات کافی درباره مرکز و خدمات ما کسب کرده تا اطمینان مورد نیاز حاصل شود و پس از آن وارد مراحل عیب یابی و تعمیر شویم.

مرکز تخصصی تعمیرات آیفون در کرج

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های آیفون در کرج ، با سال ها سابقه و تجربه در زمینه تعمیرات انواع گوشی های آیفون توانایی حل تمامی مشکلات شما را داشته و با طمینان کامل مدعی چنین موضوعی هستیمم

طبق مطالب ذکر شده در بالا ، تمامی خدمات و قطعات استفاده شده در تعمیرات ، دارای 12 ماه گرانتی معتبر بوده پس هیچ جای نگرانی نیست و شما میتوانید با اطمینان کامل تعمیرات گوشی های آیفون خود را به تکنسین های ما بسپارید.

علاوه بر تعمیرات ، خرید و فروش تمامی گوشی های آیفون از مدل های میان رده تا پرچم دار ،قدیمی و جدید وجود دارد و شما میتوانید با راحتی با بهترین قیمت گوشی های آیفون خود را فروخته یا گوشی جدیدی خریداری کرده.

پیام بگذارید