تعمیرات گوشی آیفون 6 در کرج

معرفی گوشی آیفون 6 و 6PLUS

خوش دست مثل آیفون 6 ، گوشی با طراحی مدرن از شرکت اپل که توانست نظرات بسیار مثبتی را از طرف منتقدان و کابران جلب کند.

در سری قبل گوشی های آیفون ( 5s ) طراحی لبه تخت مد نظر طراحان این شرکت بود اما با گذشت زمان آن ها به طراحی گرد ( کرو ) روی آوردن که به نوعی طراحی مدرنی در گوشی های هوشمند به حساب می آمد و توانستند بسیار موفق عمل کنند.

طراحی گوشی آیفون از سری 4 تا 8 تقریبا به همدیگر شباهت دارد اما نه به صورت کامل و هرکدام تفاوت های خاص خود از نظر ابعاد و طرح دارند.

این گوشی در قاب پشتی یک دوربین به همراه فلش آن دارد که در بین آن ها میکروفون فیلمبرداری قرار گرفته است.

خط هایی سفید بر روی قاب پشتی قرار دارد که علاوه بر زیبایی ظاهری گوشی ، بر روی تقویت آنتن دهی آن هم تاثیر دارد ، سیب معروف اپل هم به صورت براق در وسط گوشی قرار گرفته ، نام iphone در پایین گوشی به همراه اطلاعات مدل درج شده است.

در پنل جلویی یک صفحه نمایش با حاشیه کمتر نسبت به مدل قبلی خود قرار دارد که در پایین آن دکمه خانه به صورت فیزیکی جای گرفته است که به صورت یک دایره طراحی شده است.

دکمه خاموش و روشن این گوشی بر خلاف مدل قبلی خود که در بالای گوشی ، مثل اکثر گوشی ها در سمت راست قرار گرفته و دکمه های کم و زیاد صدا در سمت چپ می باشد که یکی از نکات مثبت این گوشی دکمه سایلنت می باشد که شما فقط با زدن یک دکمه بدون نیاز به باز کردن گوشی میتوانید گوشی را بی صدا کنید.

یکی از نکات مثبت گوشی های آیفون نسبت به سایر گوشی های بازار ، دریافت آپدیت های سیستم عامل می باشد ، به این صورت که گوشی های اندرویدی در بهترین حالت سری پرچم دار خود را تا 3 سال ساپورت میکنند و برای آن آپدیت می دهند و گوشی های دیگر نهایتا دو سال اما اپل برای تمامی گوشی های آیفون تا 5 سال آپدیت سیستم عامل میدهد.

این گوشی جذاب در دو نسخه 6 و 6plus تولید و عرضه بازار جهانی شد که نسخه plus یک نوآوری در شرکت اپل محسوب می شد زیرا تا آن روز تمامی گوشی های آیفون از سایز کوچکی برخوردار بودن اما با عرضه این گوشی در سایز و ابعاد بزرگتر افراد بیشتری راقب شدن این گوشی را خریداری کنند.

گوشی 6plus نقش یک فبلت را ایفا میکند ، شاید برای شما سوال پیش آید که فبلت چیست؟

فبلت به گوشی هایی می گویند که کارایی و مشخصات یک گوشی هوشمند را دارند اما ابعاد آن ها بزرگتر و نزدیک به تبلت می باشد ، فبلت ترکیب کلمات phone و tablet می باشد.

این دو نسخه گوشی های 6 در سال 2014 با پشتیبانی از سیستم عامل IOS 8 وارد بازار شدند اما همانطور که پیش از این گفتیم ، گوشی های آیفون تا 5 سال آپدیت دریافت می کنند و این گوشی ها تا IOS 12.5.6 آپدیت شدند.

در ادامه به نقد و بررسی این گوشی های جذاب خواهیم پرداخت.

با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی آیفون 6 در کرج

تعمیرات آیفون 6

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های آیفون در کرج (apple-mart.ir) به همراه تیمی از تکنسین های حرفه ای و ماهر سال های سعی در حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های آیفون داشته اند و تقریبا میشه گفت مشکلی نیست که برای این تیم قابل حل نباشد.

اگر به هرد دلیلی برای گوشی آیفون 6 شما پیش آمده است ،باید به یک مرکز تعمیر معتبر و رسمی مراجعه کنید تا هیچ گونه مشکلی در آینده برای شما پیش نیاید.

یک مرکز تعمیر معتبر باید دارای ویژگی هایی باشد ، به عنوان مثال باید تیمی از تکنسین های حرفه ای با مدارک بالا رتبه داشته باشد یا تمامی خدمات آن ها دارای گارانتی باشد تا به شما مشتریان عزیز اطمینان خاطر دهد .

تمامی این ویژگی ها در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های آیفون در کرج (apple-mart.ir)  وجود دارد کافیست به صورت حضوری به مراکز ما مراجعه و با کارشناسان ما صبحت کرده تا آن ها تمامی مزیت های نمایندگی رسمی تعمیرات آیفون در کرج را برای شما بیان کنند.

تعمیرات گوشی آیفون 6 در کرج

چرا آیفون؟

سوالی که برای خیلی از شما عزیزان ممکن است پیش بیاید ، چرا آیفون با وجود فضای راحت تر گوشی های اندرویدی و انتقال راحت برنامه ها و داده از گوشی به گوشی و از گوشی به کامپیوتر و … چرا آیفون بخریم؟

ما اینجا هستیم تا جواب سوال شما را بدهیم.

اگر شما قبلا گوشی آیفون داشتید قططعا در جریان هستید روی صحبت ما با کسانی است که به تازگی می خواهند وارد دنیای اپل یا به طور کل وارد دنیای تلفن های هوشمند شوند.

ابتدا شما باید نیاز های خود را از یک گوشی تفلن هوشمند بدانید ، آیا شما از تلفن هوشمند خود فقط می خواهید که زنگ بخورد و تصویری در آن تماشا کنید یا فعالیت های مهم تر یا بیشتری دارید.

گوشی های آیفون از چند نظر برتری های قابل توجهی نسبت به رقبای خود دارند که هیچ جای شک و انکاری وجود ندارد ، یکی از آن ها دوربین های فوق العاده این گوشی ها می باشد که کمتر گوشی هم رده آیفون وجود دارد که دوربینی بهتر از این گوشی داشته باشد و در مواردی دوربینی بهتر از مدل های بالاتر از خود دارد و این یک نکته بسیار مهم در گوشی های آیفون می باشد.

نکته بسیار مهم دیگر پردازنده گوشی های آیفون می باشد که همیشه پیشگام بودند ، به این صورت که معماری بسیار پیچیده ای در CPU این گوشی ها طراحی و قرار گرفته است که سرعت بسیار بالا ، اندازه بسیار کوچک و عمر مفید بالایی را به کاربران اراعه می دهد ،منظور از عمر مفید چیست؟

عمر مفید پردازنده های گوشی های اندرویدی پایین تر از گوشی های آیفون بوده و بسیاری از آن ها پس از گذشت چند سال علارغم نگه داری خوب از این گوشی ها ، کند می شوند و به اصطلاح هنگ میکنند و این مورد بسیار آزار د هنده می باشد و کاربر را از استفاده از این گوشی منصرف میکند ، اما در آیفون این موضوع به این صورت نیست گوشی های آیفون با داشتن سیستم عاملی روان و پردازنده ای قدرتمند این مشکل را از سر راه خود برداشته اند به این صورت که حتی گوشی 5s و 6 پس از گذشت نزدیک به 8 سال از تولید آن ها همچنان روان عمل میکنند و بسیار کم پیش می آید که این گوشی کند شوند.

نکته دیگر گرفتن آپدیت می باشد ، گوشی های اندرویدی در نسخه های میان رده 1 تا 2 سوال آپدیت سیستم عامل را دریافت میکنند و در سری های پرچم دار نزیدک به 3 سال اما تمامی گوشی های آیفون 5 سال آپدیت را دریافت میکنند و این باعث می شود که زمانی که گوشی شما قابل استفاده است و بسیار روان عمل میکند ، به روز هم باشد تا به راحتی بتوانید از سرویس های شرکت اپل استفاده کنید.

این ها تنها چند مورد از مزایای و دلایل شما برای خرید گوشی های آیفون بود.

تعمیرات گوشی آیفون 6 در کرج

مشخصات فنی

تعمیرات گوشی آیفون 6 در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی آیفون

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن آیفون

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی آیفون

تعمیر نرم افزار آیفون

تعمیر لرزش آیفون

تعمیر وای فای آیفون

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

ساخت اپل آیدی

رفع مشکل آی کلود

تعمیرات گوشی آیفون 6 در کرج

مرکز تخصصی تعمیرات آیفون 6 در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات آیفون در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات آیفون در کرج هرگونه تعمیر گوشی های آیفون از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات آیفون در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

 

پیام بگذارید