تعمیرات گوشی آیفون 7 در کرج

تعمیرات گوشی آیفون 7 در کرج

معرفی گوشی آیفون 7

باز هم آیفون باز هم طراحی تکراری اما با مشخصات فنی متفاوت ، امروز با بررسی گوشی آیفون 7 در خدمت شما هستیم.

گوشی که در نگاه اول تفاوتی بین این گوشی و آیفون 6 پیدا نکنید اما از نظر سخت افزاری بسیار تفاوت دارند و آیفون گوشی بهتری را نسبت به سال قبل روانه بازار های جهانی کرده است.

طراحی گوشی آیفون از سری 4 تا 8 تقریبا به همدیگر شباهت دارد اما نه به صورت کامل و هرکدام تفاوت های خاص خود از نظر ابعاد و طرح دارند.

این گوشی در قاب پشتی یک دوربین به همراه فلش آن دارد که در بین آن ها میکروفون فیلمبرداری قرار گرفته است.

خط هایی سفید بر روی قاب پشتی قرار دارد که علاوه بر زیبایی ظاهری گوشی ، بر روی تقویت آنتن دهی آن هم تاثیر دارد ، سیب معروف اپل هم به صورت براق در وسط گوشی قرار گرفته ، نام iphone در پایین گوشی به همراه اطلاعات مدل درج شده است.

در پنل جلویی یک صفحه نمایش با حاشیه کمتر نسبت به مدل قبلی خود قرار دارد که در پایین آن دکمه خانه به صورت لمسی جای گرفته است که به صورت یک دایره طراحی شده و همزمان به عنوان حسگر اثر انگشت هم میتوان از استفاده کرد.

دکمه خاموش و روشن این گوشی بر خلاف مدل قبلی خود که در بالای گوشی ، مثل اکثر گوشی ها در سمت راست قرار گرفته و دکمه های کم و زیاد صدا در سمت چپ می باشد که یکی از نکات مثبت این گوشی دکمه سایلنت می باشد که شما فقط با زدن یک دکمه بدون نیاز به باز کردن گوشی میتوانید گوشی را بی صدا کنید.

یکی از نکات مثبت گوشی های آیفون نسبت به سایر گوشی های بازار ، دریافت آپدیت های سیستم عامل می باشد ، به این صورت که گوشی های اندرویدی در بهترین حالت سری پرچم دار خود را تا 3 سال ساپورت میکنند و برای آن آپدیت می دهند و گوشی های دیگر نهایتا دو سال اما اپل برای تمامی گوشی های آیفون تا 5 سال آپدیت سیستم عامل میدهد.

این گوشی جذاب در دو نسخه 7 و 7plus تولید و عرضه بازار جهانی شد که نسخه plus یک نوآوری در شرکت اپل محسوب می شد زیرا تا آن روز تمامی گوشی های آیفون از سایز کوچکی برخوردار بودن اما با عرضه این گوشی در سایز و ابعاد بزرگتر افراد بیشتری راقب شدن این گوشی را خریداری کنند.

یکی از تفاوت های عمده آیفون 7plus با دیگر گوشی های آیفون داشتن دو دوربین اصلی می باشد که تا به حال در تمامی محصولات اپل همچین چیزی سابفه نداشته و یک نوآوری به حساب می آید که چندین گزینه جذاب را برای کاربران حین عکاسی و فلیمبرداری ایجاد می کند.

گوشی 7plus نقش یک فبلت را ایفا میکند ، شاید برای شما سوال پیش آید که فبلت چیست؟

فبلت به گوشی هایی می گویند که کارایی و مشخصات یک گوشی هوشمند را دارند اما ابعاد آن ها بزرگتر و نزدیک به تبلت می باشد ، فبلت ترکیب کلمات phone و tablet می باشد.

آیفون 7 در نسخه معمولی و plus در سال 2016 با پشتیبانی از سیستم عامل ios 10 وارد بازار جهانی شد و تا ios 15 را هم آپدیت دریافت کرد.

در ادامه نقد و بررسی این گوشی جذاب می پردازیم.

با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی آیفون 7 در کرج

مزیت ها و معایب آیفون

بالاخره در هر انتخابی خوبی ها و بدی هایی وجود دارد که شما بسته به نیاز خود معیار هایی برای سنجش آن دارید و با بررسی انتخاب می کنید کدام گزینه برای شما مناسب می باشد.

ابتدا به سراغ مزیت های گوشی های آیفون میرویم.

یکی از نکات مثبت گوشی های آیفون سیستم عامل روان و با دوام آن ها می باشد ، حال منظور از با دوام چیست؟

گوشی های اندرویدی هرچقدر هم که به خوبی از آن ها نگه داری شوند بعد از 4 ،5 سال مقداری کند می شوند و به اصطلاح هنگ میکنند اما این مشکل در گوشی های آیفون با وجود رام پایین تر پیش نمی آید و حتی همچنان گوشی 5s به ندرت پیش می آید که کند شود و یا هنگ بکند.

نکته مثبت دیگر دوربین های این گوشی است که با وجود رزولوشن پایین تر نسبت به هم رده های خود تصاویر با کیفیت تری ثبت می کند و حتی توانیی رقابت با گوشی های مدل بالاتر از خود را هم دارد.

کیفیت ساخت ، شرکت های دیگر مانند سامسونگ ، شیائومی ، هواوی و… گوشی های خود را در چند مدل طبقه بندی میکنند مثل اقتصادی ، میان رده یا پرچم دار که از نظر کیفیت ساخت هم همین ترتیب وجود دارد و گوشی های پرچم دار کیفیت بالاتری دارند اما در گوشی های آیفون میتوان گفت تمامی آن ها پرچم دار بوده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند و قولی دیگر آیفون گوشی بدی ندارد.

گوشی هاب آیفون نکات مثبت دیگری هم دارد اما تا این حد کافیست و برویم سراغ معایب این گوشی ها.

یکی از بزرگترین معایب گوی های آیفون ، محدود بود ن سیستم عامل آن میباشد ، یعنی شما به هیچ وجه نمی توانید از گوشی های اندرویدی یا حتی آیفون برنامه ای را به گوشی خود انتقال دهید و فقط عکس و فیلم را آن هم با برنامه air drop می تونید بین گوی های آیفون منتقل کنید.

اما این مشکل بههمین جا ختم نمی شود و شما حتی نمیتوانید از روی کامپیوتر خود برنامه ای بر روی گوشی آیفون خود با هر مدلی نصب کنید.

شما حتی نمیتوانید تم گوشی خود را تغییر دهید که این مقداری عذاب آور می باشد زیرا ممکن است بعد مدتی برای شما تکراری و یکنواخت بشود.

مشکل دیگر باتری های گوی های آیفون می باشد که حتی در بالاترین مدل های خود نسبت به رقبای خود ضعیف بوده و حجم کمی نسبت به آن ها دارد.

شرکت اپل از تمامی شرکت ها جدا بوده و علاوه بر سیستام عامل مخصوص خود ، سوکت شارژ مخصوص خود را دارد ، یعنی شما با کابل هیچ گوشی به جز آیفون نمی توانید گوشی خود را شارژ کنید.

تعمیرات گوشی آیفون 7 در کرج

مشخصات فنی آیفون 7

تعمیرات گوشی آیفون 7 در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی آیفون

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن آیفون

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی آیفون

تعمیر نرم افزار آیفون

تعمیر لرزش آیفون

تعمیر وای فای آیفون

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

ساخت اپل آیدی

رفع مشکل آی کلود

تعمیرات گوشی آیفون 7 در کرج

مرکز تخصصی تعمیرات آیفون 7 در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات آیفون در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات آیفون در کرج هرگونه تعمیر گوشی های آیفون از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات آیفون در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

 

پیام بگذارید