تعمیرات گوشی آیفون X در کرج

تعمیرات گوشی آیفون X در کرج

معرفی آیفون X

بالاخره تغییرات در طراحی گوشی های این بار در گوشی آیفون X ، گوشی بسیار متفاوت از همه نظر نسبت به نسل های قبلی خود که بسیار جذاب تر و خوش دست تر از گوشی های سابق آیفون شده است.

شما با یک نگاه بسیار ساده متوجه طراحی تکراری گوشی های آیفون تا سری آیفون 8 می شوید اما آیفون X یک طراحی مدرن را به شما ارائه میکند و حس خوب یک گوشی لوکس را به شما انتقال می دهد.

گوشی های آیفون همیشه به کیفیت بالا معروف بودن و به همین دلیل برندینگ خوبی را برای خود درست کردند اما تا قبل از سال 2017 کمی از نظر طراحی بد عمل کردند و با طراحی یکنواخت و تکراری خود جایگاهشان را در  بازار گوشی های هوشمند کمی از دست دادند.

هدف ما اطلاع رسانی کامل درباره گوشی های آیفون می باشد ، به این صورت که گوشی ها را از دو نظر طراحی ظاهری و مشخصات فنی به صورت کامل بررسی میکنیم و شما نسبت به نیاز های خود اقدام به خرید و فروش یا تعمیر گوشی خود میکنید.

ابتدا آیفون X را از نظر ظاهری بررسی میکنیم ، جنس قاب پشتی از گوریلا گلس می باشد که علاوه بر زیبایی مقاومت بالایی دارد.

در همان قاب پشتی دو دوربین وجود دارد  که در یک پنل عمودی گوشه سمت چپ قرار گرفته است که در بین دوربین ها فلش قرار گرفته.

در وسط قاب پشتی سیب معروف شرکت اپل حک شده است و نام آیفون در پایین قاب پشتی قرار گرفته.

به جز این چیز دیگری در قاب پشتی وجود ندارد و طراحی شیک و ساده ای را در این گوشی مشاهده میکنیم.

در پنل جلویی یک صفحه نمایش وجود دارد که نسبت به نسل های قبلی خود بسیار حاشیه کمتری دارد و دیگر خبری از دکمه خانه دایره ای شکل که به نوعی امضای گوشی های آیفون بود نیست ، آیفون X دیگر حسگر اثر انگشت ندارد که یک نکته منفی به حساب می آید اما فیس آیدی ( تشخیص چهره ) خوبی برای این گوشی در نظر گرفت شده است که شما به راحی با چهره خود می توانید  گوشی خود را باز کنید.

دوربین سلفی ، سنسور تماس و اسپیکر آن در یک پنل تقریبا مستطیلی در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است که نسبت به گوشی های هم رده اندرویدی مقداری حاشیه زیادی دارد.

اما همچنان یکی از جذاب ترین دکمه ها در این گوشی وجود دارد که آن هم دکمه سایلنت می باشد که شما با یک دکمه گوشی خود را بدون نیاز به باز کردن بی صدا میکنید.

آیفون X در سال 2017 با پشتیبانی از سیستم عامل IOS 11 وارد بازار های جهانی شد و نتیجه بسیار خوبی را هم گرفت.

آیفون X تا سال 2023 آپدیت های سیستم عامل IOS را دریافت میکند که این خود یک امیتاز مثبت برای گوشی های آیفون می باشد.

در ادامه به نقد و بررسی این گوشی خوش دست و جذاب میپردازیم.

با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی آیفون X در کرج

 

تعمیرات آیفون X

نمایندگی رسمی تعمیرات گشوی های آیفون در کرج (apple-mart.ir) به همراه تیمی از تکنسین های حرفه ای و ماهر سال های سعی در حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های آیفون داشته اند و تقریبا میشه گفت مشکلی نیست که برای این تیم قابل حل نباشد.

اگر به هرد دلیلی برای گوشی آیفون X شما پیش آمده است ،باید به یک مرکز تعمیر معتبر و رسمی مراجعه کنید تا هیچ گونه مشکلی در آینده برای شما پیش نیاید.

یک مرکز تعمیر معتبر باید دارای ویژگی هایی باشد ، به عنوان مثال باید تیمی از تکنسین های حرفه ای با مدارک بالا رتبه داشته باشد یا تمامی خدمات آن ها دارای گارانتی باشد تا به شما مشتریان عزیز اطمینان خاطر دهد .

تمامی این ویژگی ها در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های آیفون در کرج (apple-mart.ir)  وجود دارد کافیست به صورت حضوری به مراکز ما مراجعه و با کارشناسان ما صبحت کرده تا آن ها تمامی مزیت های نمایندگی رسمی تعمیرات آیفون در کرج را برای شما بیان کنند.

تعمیرات خود را انتخاب کنید

مشکلات مختلفی ممکن است برای گوشی آیفون x شما رخ دهد که اکثر آن ها دلیل واضح و مشخصی ندارند و نیاز به بررسی و عیب یابی حرفه ای دارند.

اما تعدادی مشکل وجود دارد که دلایل واضحی دارند و در بعضی از موارد خودتان می توانید برطرف کنید.

آیا گوشی شما بسیار داغ میکند؟

گوشی شما دیر شارژ می شود؟

آیا صفحه نمایش شما حاله زرد رنگ دارد؟

وضوع صدای اسپیکر گوشی شما کم شده است؟

در مجموعه ما خدماتی هست که هنگام بازدید از فروشگاه (apple-mart.ir) توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

بررسی و عیب یابی حرفه ای ( کاملا رایگان).

خدمات فوری و کار آمد ( اکثر تعمیرات کمتر 2 ساعت زمان میبرد).

برآورد هزینه تعمیرات_پیشنهاد بهترین راه برای تعمیر.

1 سال گارانتی برای تمامی خدمات و قطعات.

برآورد رایگان تعمیر دستگاه آیفون X خود را همراه با ضمانت دریافت کنید. از قیمت راضی هستید، در صورت رضایت میتوانید درخواست تعمیر خود را برای ما بفرستید تا در سریع ترین زمان تلفن همراه شما مثل روز اول شود.

تعمیرات گوشی آیفون X در کرج

مزیت ها و معایب آیفون

بالاخره در هر انتخابی خوبی ها و بدی هایی وجود دارد که شما بسته به نیاز خود معیار هایی برای سنجش آن دارید و با بررسی انتخاب می کنید کدام گزینه برای شما مناسب می باشد.

ابتدا به سراغ مزیت های گوشی های آیفون میرویم.

یکی از نکات مثبت گوشی های آیفون سیستم عامل روان و با دوام آن ها می باشد ، حال منظور از با دوام چیست؟

گوشی های اندرویدی هرچقدر هم که به خوبی از آن ها نگه داری شوند بعد از 4 ،5 سال مقداری کند می شوند و به اصطلاح هنگ میکنند اما این مشکل در گوشی های آیفون با وجود رام پایین تر پیش نمی آید و حتی همچنان گوشی 7 به ندرت پیش می آید که کند شود و یا هنگ بکند.

نکته مثبت دیگر دوربین های این گوشی است که با وجود رزولوشن پایین تر نسبت به هم رده های خود تصاویر با کیفیت تری ثبت می کند و حتی توانیی رقابت با گوشی های مدل بالاتر از خود را هم دارد.

کیفیت ساخت ، شرکت های دیگر مانند سامسونگ ، شیائومی ، هواوی و… گوشی های خود را در چند مدل طبقه بندی میکنند مثل اقتصادی ، میان رده یا پرچم دار که از نظر کیفیت ساخت هم همین ترتیب وجود دارد و گوشی های پرچم دار کیفیت بالاتری دارند اما در گوشی های آیفون میتوان گفت تمامی آن ها پرچم دار بوده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند و قولی دیگر آیفون گوشی بدی ندارد.

گوشی هاب آیفون نکات مثبت دیگری هم دارد اما تا این حد کافیست و برویم سراغ معایب این گوشی ها.

یکی از بزرگترین معایب گوی های آیفون ، محدود بود ن سیستم عامل آن میباشد ، یعنی شما به هیچ وجه نمی توانید از گوشی های اندرویدی یا حتی آیفون برنامه ای را به گوشی خود انتقال دهید و فقط عکس و فیلم را آن هم با برنامه air drop می تونید بین گوی های آیفون منتقل کنید.

اما این مشکل به همین جا ختم نمی شود و شما حتی نمیتوانید از روی کامپیوتر خود برنامه ای بر روی گوشی آیفون خود با هر مدلی نصب کنید.

شما حتی نمیتوانید تم گوشی خود را تغییر دهید که این مقداری عذاب آور می باشد زیرا ممکن است بعد مدتی برای شما تکراری و یکنواخت بشود.

مشکل دیگر باتری های گوی های آیفون می باشد که حتی در بالاترین مدل های خود نسبت به رقبای خود ضعیف بوده و حجم کمی نسبت به آن ها دارد.

شرکت اپل از تمامی شرکت ها جدا بوده و علاوه بر سیستام عامل مخصوص خود ، سوکت شارژ مخصوص خود را دارد ، یعنی شما با کابل هیچ گوشی به جز آیفون نمی توانید گوشی خود را شارژ کنید.

تعمیرات گوشی آیفون X در کرج

مشخصات فنی آیفون X

  • صفحه نمایش: 5.80-inch (1125×2436)

 

  • پردازنده:  Apple A11 Bionic

 

  • دوربین سلفی:  7MP

 

  • دوربین سلفی: 12MP + 12MP

 

  • رام: 3GB

 

  • حافظه داخلی: 64GB /256GB

 

  • باتری: 2716mAh

 

  • سیستم عامل: iOS 11

تعمیرات گوشی آیفون X در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی آیفون

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن آیفون

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی آیفون

تعمیر نرم افزار آیفون

تعمیر لرزش آیفون

تعمیر وای فای آیفون

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

ساخت اپل آیدی

رفع مشکل آی کلود

تعمیرات گوشی آیفون X در کرج

مرکز تخصصی تعمیرات آیفون X در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات آیفون در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات آیفون در کرج هرگونه تعمیر گوشی های آیفون از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات آیفون در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

 

پیام بگذارید