تعمیرات گوشی آیفون XS Max در کرج

تعمیرات گوشی آیفون XS Max در کرج

معرفی گوشی آیفون XS Max 

آخرین مدل از سری X آیفون ، مدل آیفون XS Max امروز برای بررسی در اختیار نمایندگی رسمی آیفون (apple-mart.ir) می باشد و در ادامه به طور کامل این گوشی را باهم بررسی میکنیم.

آیفون برخلاف گوشی های هوشمند دیگر کیفیت بهتری را در طولانی مدت به کاربر ارائه می دهد و همین باعث شده که مدل های کمتری نسبت به گوشی های سامسونگ و … داشته باشد ، البته تعداد کم مدل های سامسونگ دلیل بر پایین بودن فروش آن ها نبوده و طرفدار بسیار زیادی مخصوصا در کشور خودمان دارند.

بسیاری از گوشی های اندرویدی بعد از تقریبا 4 سال مقداری کند شده و به اصطلاح هنگ می کنند اما گوشی های آیفون این طور نمی باشند و حتی گوشی آیفون 6 که برای تقریبا 10 سال پیش می باشد به ندرت پیش می آید که همچین مشکلاتی داشته باشد.

گوشی آیفون XS Max  مدل بالاترین گوشی از سری X می باشد که از نظر ظاهری تغییرات خاصی جز ابعاد آن ندارد اما از نظر فنی بسیار متفاوت بوده و عملکرد بهتری را برای خود ثبت کرده است.

تمامی گوشی های هوشمند از دو جنبه باید بررسی شوند تا تفاوت های میان آن ها مشخص شود ، یک از جنبه ظاهری باید بررسی شوند که ممکن است گوشی های مانند آیفون X / XS / XS Max ظاهری یکسان دارند و اما از نظر فنی بسیار متفاوت هستند و یکی دیگر از آن جنبه ها مشخصات فنی می باشد که ممکن است گوشی های با یک برند و ظاهری یکسان باشند اما از نظر فنی باهم یکسان نباشند ، به همین دلیل باید تمامی گوشی ها همزمان از این دو نظر باهم بررسی شوند.

هدف نمایندگی رسمی سامسونگ معرفی کامل و دقیق گوشی ها به شما بوده تا یک تصمیم مناسب برای خرید گوشی آیفون نسبت به نیار های خود داشته باشید و در صورت بروز مشکل شما را به متخصص ترین و مطمعن ترین تعمیر کاران گوشی های آیفون ارجاع دهد.

ابتدا گوشی آیفون XS Max  را از نظر طراحی ظاهری بررسی میکنیم ، جنس قاب پشتی از گوریلا گلس می باشد که علاوه بر زیبایی مقاومت بالایی دارد.

در همان قاب پشتی دو دوربین وجود دارد  که در یک پنل عمودی گوشه سمت چپ قرار گرفته است که در بین دوربین ها فلش قرار گرفته.

در وسط قاب پشتی سیب معروف شرکت اپل حک شده است و نام آیفون در پایین قاب پشتی قرار گرفته.

به جز این چیز دیگری در قاب پشتی وجود ندارد و طراحی شیک و ساده ای را در این گوشی مشاهده میکنیم.

در پنل جلویی آیفون XS Max یک صفحه نمایش وجود دارد که نسبت به نسل های قبلی خود بسیار حاشیه کمتری دارد و دیگر خبری از دکمه خانه دایره ای شکل که به نوعی امضای گوشی های آیفون بود نیست ، آیفون XS Max دیگر حسگر اثر انگشت ندارد که یک نکته منفی به حساب می آید اما فیس آیدی ( تشخیص چهره ) خوبی برای این گوشی در نظر گرفت شده است که شما به راحی با چهره خود می توانید  گوشی خود را باز کنید.

دوربین سلفی ، سنسور تماس و اسپیکر آن در یک پنل تقریبا مستطیلی در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است که نسبت به گوشی های هم رده اندرویدی مقداری حاشیه زیادی دارد.

اما همچنان یکی از جذاب ترین دکمه ها در این گوشی وجود دارد که آن هم دکمه سایلنت می باشد که شما با یک دکمه گوشی خود را بدون نیاز به باز کردن بی صدا میکنید.

گوشی آیفون XS Max در سال 2018 با پشتیبانی از سیستم عامل IOS 12 وارد بازار جهانی گوشی های هوشمند شد و تا نسخه IOS 16 را هم آپدیت دریافت میکند.

در ادامهد به نقد و بررسی مشخصات فنی و عمده مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این گویش خواهیم پرداخت.

تا انتها با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی آیفون XS Max در کرج

مزیت ها و معایب آیفون

بالاخره در هر انتخابی خوبی ها و بدی هایی وجود دارد که شما بسته به نیاز خود معیار هایی برای سنجش آن دارید و با بررسی انتخاب می کنید کدام گزینه برای شما مناسب می باشد.

ابتدا به سراغ مزیت های گوشی های آیفون میرویم.

یکی از نکات مثبت گوشی های آیفون سیستم عامل روان و با دوام آن ها می باشد ، حال منظور از با دوام چیست؟

گوشی های اندرویدی هرچقدر هم که به خوبی از آن ها نگه داری شوند بعد از 4 ،5 سال مقداری کند می شوند و به اصطلاح هنگ میکنند اما این مشکل در گوشی های آیفون با وجود رام پایین تر پیش نمی آید و حتی همچنان گوشی 5s به ندرت پیش می آید که کند شود و یا هنگ بکند.

نکته مثبت دیگر دوربین های این گوشی است که با وجود رزولوشن پایین تر نسبت به هم رده های خود تصاویر با کیفیت تری ثبت می کند و حتی توانیی رقابت با گوشی های مدل بالاتر از خود را هم دارد.

کیفیت ساخت ، شرکت های دیگر مانند سامسونگ ، شیائومی ، هواوی و… گوشی های خود را در چند مدل طبقه بندی میکنند مثل اقتصادی ، میان رده یا پرچم دار که از نظر کیفیت ساخت هم همین ترتیب وجود دارد و گوشی های پرچم دار کیفیت بالاتری دارند اما در گوشی های آیفون میتوان گفت تمامی آن ها پرچم دار بوده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند و قولی دیگر آیفون گوشی بدی ندارد.

گوشی هاب آیفون نکات مثبت دیگری هم دارد اما تا این حد کافیست و برویم سراغ معایب این گوشی ها.

یکی از بزرگترین معایب گوی های آیفون ، محدود بود ن سیستم عامل آن میباشد ، یعنی شما به هیچ وجه نمی توانید از گوشی های اندرویدی یا حتی آیفون برنامه ای را به گوشی خود انتقال دهید و فقط عکس و فیلم را آن هم با برنامه air drop می تونید بین گوی های آیفون منتقل کنید.

اما این مشکل به همین جا ختم نمی شود و شما حتی نمیتوانید از روی کامپیوتر خود برنامه ای بر روی گوشی آیفون خود با هر مدلی نصب کنید.

شما حتی نمیتوانید تم گوشی خود را تغییر دهید که این مقداری عذاب آور می باشد زیرا ممکن است بعد مدتی برای شما تکراری و یکنواخت بشود.

مشکل دیگر باتری های گوی های آیفون می باشد که حتی در بالاترین مدل های خود نسبت به رقبای خود ضعیف بوده و حجم کمی نسبت به آن ها دارد.

شرکت اپل از تمامی شرکت ها جدا بوده و علاوه بر سیستام عامل مخصوص خود ، سوکت شارژ مخصوص خود را دارد ، یعنی شما با کابل هیچ گوشی به جز آیفون نمی توانید گوشی خود را شارژ کنید.

تعمیرات گوشی آیفون XS Max در کرج

تعمیرات خود را انتخاب کنید

آیا صفحه نمایش گوشی آیفون XS Max شما شکسته است؟

آیا گوشی شما در اثر برخورد با آب مشکلاتی برایش پیش آمده؟

یا اینکه باتری گوشی شما به خوبی شارژ نگه دارد؟

کارشناسان ما گوشی شما را به صورت کامل بررسی و عیب یابی میکنند.

در مجموعه ما خدماتی هست که هنگام بازدید از فروشگاه (apple-mart.ir) توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

بررسی و عیب یابی کامل به صورت رایگان در صورت در خواست شما.

خدمات سریع و کار آمد ( بیشتر خدمات ما زیر 2 ساعت انجام می شود)

برآورد هزینه و پیشنهاد بهترین راه برای تعمیر.

یک سال گارانتی معتبر برای تمامی خدمات و قطعات.

برآورد رایگان تعمیر دستگاه آیفون XS Max خود را همراه با ضمانت دریافت کنید. از قیمت راضی هستید، در صورت رضایت میتوانید درخواست تعمیر خود را برای ما بفرستید تا در سریع ترین زمان تلفن همراه شما مثل روز اول شود.

تعمیرات گوشی آیفون XS Max در کرج

مشخصات فنی آیفون XS Max

تعمیرات گوشی آیفون XS Max در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی آیفون

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن آیفون

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی آیفون

تعمیر نرم افزار آیفون

تعمیر لرزش آیفون

تعمیر وای فای آیفون

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

ساخت اپل آیدی

رفع مشکل آی کلود

تعمیرات گوشی آیفون XS Max در کرج

چرا به مرکز تعمیرات آیفون XS Max در کرج اعتماد کنیم؟

اعتماد به هر تعمیر کاری کار درستی نیست. پیدا کردن مرکز تعمیرات تخصصی قابل اعتماد هم آسان نیست.

پس وقتی گوشی آیفون XS Max ما خراب می شود چیکار باید بکنیم؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های آیفون در کرج و صحبت با کارشناسان ما اعتماد کامل را کسب کنید.

تمامی خدمات و تعمیرات ما دارای ضمانت و گارانتی می باشد، و این خود دلیلی برای اعتماد به مجموعه ما می باشد و تمامی قطعات تعویضی از بهترین جنس موجود در بازار می باشد.

در کنار استفاده از قطعات اصلی ما دارای تیمی ماهر و مجرب هستیم که بهترین مشاوره برای تعمیر گوشی را به شما می دهند.

مرکز تخصصی تعمیرات آیفون در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات آیفون در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات آیفون در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات آیفون در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

پیام بگذارید