تعیمرات گوشی آیفون 11 در کرج

تعیمرات گوشی آیفون 11 در کرج

معرفی گوشی آیفون 11

ادامه نوآوری در طراحی گوشی های آیفون اینبار در آیفون 11 ، گوشی که مثل مدل های قبلی آیفون طراحی شبیه به هم ندارد و توانست فروش خوبی نسبت به مدل های قبلی خود داشته باشد.

ما در وبسایت نمایندگی رسمی گشوی های آیفون قصد داریم که اطلاع رسانی کاملی درباره گوشی های آیفون در تمامی مدل ها داشته باشیم تا شما به راحتی درباره گوشی مورد نظر خود اطلاعات کافی را کسب کرده.

به طور مثال شما گوشی آیفون 11 خریده اید و قصد فروش آن را دارید و یا میخواهید این گوشی را به صورت کارکرده خریداری کنید ، باید اطلاعات کافی داشته باشیدد که مشکلات عمده این گوشی چی می باشد ، بازخورد خوبی از نظر منتقدان و کاربران داشته یا نه ، یا اصلا این گوشی پاسخگو نیاز های شما می باشد.

شما می توانید با یک جستجو در سایت ما تمامی مدل های آیفون را پیدا کرده و اطلاعات کافی اعم از مشخصات فنی ، بازخورد آن ، مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شایع در آن و… را به دست آورید و بهترین تصمیم در زمینه خرید و فروش یا تعمیر را اتخاذ بفرمایید.

ما تمامی گوشی ها را از دو جنبه بررسی میکنیم ، یک جنبه طراحی ظاهری و دیگری از جنبه مشخصات فنی بررسی میکنیم.

ابتدا گوشی آیفون 11 را از جنبه طراحی ظاهری بررسی میکنیم .

گوشی آیفون 11 در قاب پشتی خود دو دوربین دارد که در زیر هم قرار گرفته اند و در کنار آن ها فلش دوربین وجود دارد که همه آن ها در یک پنل مربعی و شیشه ای قرار دارند که یکی از نکات جذاب این گشوی می باشد.

تنها چیزی که شما در قاب پشتی مشاهده میکنید لوگو سیب معروف شرکت اپل می باشد.

اما در پنل جلویی تغییرات خاصی رویت نشده است و همانند 3 مدل قبلی خود می باشد.

در پنل جلویی یک صفحه نمایش وجود دارد که نسبت به نسل های قبلی خود بسیار حاشیه کمتری دارد و دیگر خبری از دکمه خانه دایره ای شکل که به نوعی امضای گوشی های آیفون بود نیست ، آیفون 11 دیگر حسگر اثر انگشت ندارد که یک نکته منفی به حساب می آید اما فیس آیدی ( تشخیص چهره ) خوبی برای این گوشی در نظر گرفت شده است که شما به راحی با چهره خود می توانید  گوشی خود را باز کنید.

دوربین سلفی ، سنسور تماس و اسپیکر آن در یک پنل تقریبا مستطیلی در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است که نسبت به گوشی های هم رده اندرویدی مقداری حاشیه زیادی دارد.

اما همچنان یکی از جذاب ترین دکمه ها در این گوشی وجود دارد که آن هم دکمه سایلنت می باشد که شما با یک دکمه گوشی خود را بدون نیاز به باز کردن بی صدا میکنید.

آیفون 11 در سال 2010 تولید و عرضه بازار های جهانی دشده و از سیستم عامل iOS نسخه 13 پشتیبانی میکند و تا نسخه 16 را هم آپدیت  دریافت می کند.

در ادامه به نقد و بررسی این گوشی جذاب خواهیم پرداخت.

با ما همراه باشید 

تعیمرات گوشی آیفون 11 در کرج

تعمیرات آیفون 11

نمایندگی رسمی تعمیرات گشوی های آیفون در کرج (apple-mart.ir) به همراه تیمی از تکنسین های حرفه ای و ماهر سال های سعی در حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های آیفون داشته اند و تقریبا میشه گفت مشکلی نیست که برای این تیم قابل حل نباشد.

اگر به هرد دلیلی برای گوشی آیفون 11 شما پیش آمده است ،باید به یک مرکز تعمیر معتبر و رسمی مراجعه کنید تا هیچ گونه مشکلی در آینده برای شما پیش نیاید.

یک مرکز تعمیر معتبر باید دارای ویژگی هایی باشد ، به عنوان مثال باید تیمی از تکنسین های حرفه ای با مدارک بالا رتبه داشته باشد یا تمامی خدمات آن ها دارای گارانتی باشد تا به شما مشتریان عزیز اطمینان خاطر دهد .

تمامی این ویژگی ها در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های آیفون در کرج (apple-mart.ir)  وجود دارد کافیست به صورت حضوری به مراکز ما مراجعه و با کارشناسان ما صبحت کرده تا آن ها تمامی مزیت های نمایندگی رسمی تعمیرات آیفون در کرج را برای شما بیان کنند.

تعمیرات خود را انتخاب کنید

مشکلات مختلفی ممکن است برای گوشی آیفون 11 شما رخ دهد که اکثر آن ها دلیل واضح و مشخصی ندارند و نیاز به بررسی و عیب یابی حرفه ای دارند.

اما تعدادی مشکل وجود دارد که دلایل واضحی دارند و در بعضی از موارد خودتان می توانید برطرف کنید.

آیا گوشی شما بسیار داغ میکند؟

گوشی شما دیر شارژ می شود؟

آیا صفحه نمایش شما حاله زرد رنگ دارد؟

وضوع صدای اسپیکر گوشی شما کم شده است؟

در مجموعه ما خدماتی هست که هنگام بازدید از فروشگاه (apple-mart.ir) توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

بررسی و عیب یابی حرفه ای ( کاملا رایگان).

خدمات فوری و کار آمد ( اکثر تعمیرات کمتر 2 ساعت زمان میبرد).

برآورد هزینه تعمیرات_پیشنهاد بهترین راه برای تعمیر.

1 سال گارانتی برای تمامی خدمات و قطعات.

برآورد رایگان تعمیر دستگاه آیفون 11 خود را همراه با ضمانت دریافت کنید. از قیمت راضی هستید، در صورت رضایت میتوانید درخواست تعمیر خود را برای ما بفرستید تا در سریع ترین زمان تلفن همراه شما مثل روز اول شود.

تعیمرات گوشی آیفون 11 در کرج

مشخصات فنی آیفون 11

تعیمرات گوشی آیفون 11 در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی آیفون

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن آیفون

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی آیفون

تعمیر نرم افزار آیفون

تعمیر لرزش آیفون

تعمیر وای فای آیفون

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

ساخت اپل آیدی

رفع مشکل آی کلود

تعیمرات گوشی آیفون 11 در کرج

مرکز تخصصی تعمیرات آیفون 11 در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات آیفون در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات آیفون در کرج هرگونه تعمیر گوشی های آیفون از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات آیفون در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

پیام بگذارید