تعمیرات مک بوک اپل

تعمیرات مک بوک اپل
تعمیرات مک بوک اپل

apple-mart متخصص پیشرو در تعمیر مک بوک در کرج است. ما در تعمیر مک اپل در سطح تراشه (تولید) تخصص داریم. مک‌بوک‌های بی‌شماری صرفاً به دلیل خرابی برد حذف شده‌اند.تعمیرات مک بوک اپل به لطف خدمات تخصصی تعمیر مک ما، برد  مک با فناوری پیشرفته دیگر مرموز نیست. ما می توانیم بردهای معیوب را از نظر اقتصادی تعمیر کنیم و همه داده ها و برنامه های شما دست نخورده باقی بگذاریم.

ما یک راه حل جایگزین مقرون به صرفه برای اپل با کسری از قیمت پیشنهادی اپل ارائه می دهیم. اگر یک برد در رایانه اپل خود معیوب دارید، آن را تعمیر کنید. شما نه تنها هزینه بسیار کمتری خواهید پرداخت، بلکه به کاهش ضایعات الکترونیکی نیز کمک خواهید کرد. ما در کرج مستقر هستیم و خدمات تعمیر پستی مک را به مشتریان در سراسر کرج ارائه می دهیم.

ما ارزیابی ها و نقل قول ها را رایگان ارائه می دهیم. اکثر “مک های تایید شده اپل” قابل تعمیر هستند. اگر Apple Mac شما به دلیل آسیب های مهلک مانند آسیب CPU از نظر اقتصادی قابل تعمیر نباشد، هیچ هزینه ای نمی پردازید. اگر یک برد با آسیب کشنده دارید، اما صفحه نمایش MacBook، صفحه کلید، و درایو SSD همه به خوبی کار می کنند، می توانید قبل از خرید یک لپ تاپ جدید اپل، خدمات تعویض برد ما را در نظر بگیرید.

وقتی یک Mac جدید خریداری می‌کنید، سرویس بازیابی اطلاعات Mac ما می‌تواند در صورت نیاز به داده‌ها، داده‌های شما را از Mac قدیمی به Mac جدید منتقل کند. برای جبران هزینه بازیابی اطلاعات، می توانید Mac قدیمی خود را معامله کنید.

دستگاه های اپل به دلیل طراحی و قیمت بالای خود شناخته شده اند. در نتیجه، بسیاری از کاربران مک به دنبال تعمیر محصولات اپل خود به جای پرداخت بهای تعویض آنها هستند.

در حالی که مک های اپل عمر محدودی دارند، 3 تعمیر متداول وجود دارد که راه حل های ساده ای هستند که می توانند آنها را بیش از پیش ادامه دهند.

1. تعویض باتری

تمام باتری ها ماندگاری دارند. این یک واقعیت شناخته شده است که تعویض باتری آیفون عمر مفید آن را افزایش می دهد – و همین امر در مورد سایر دستگاه های مک با باتری نیز صدق می کند.

تعویض باتری نه تنها عمر آن را افزایش می دهد، بلکه می تواند به عملکرد بهتر مک شما نیز کمک کند. در بسیاری از موارد، نرم‌افزارها و برنامه‌ها در معرض قدرتی هستند که می‌توانند از آن استفاده کنند – بنابراین این راه‌حل کوچک تأثیر زیادی دارد.

2. تعمیر صفحه نمایش مک بوک

صفحه نمایش های مک بوک در طول سال ها در معرض مشکلات و ایراداتی بوده اند.

مسائل می تواند:

اتصالات بین صفحه نمایش و برد مدار

صفحه نمایش LCD/ترک خورده یا شکسته (در بسیاری از موارد شیشه ای که این نمایشگر را می پوشاند هنوز دست نخورده است)
شیشه و صفحه نمایش ترک خورده یا آسیب دیده است

تعویض صفحه نمایش نیاز به ابزار خاص و مجرب دارد. در نتیجه بردن دستگاه خود به یک مرکز تخصصی تعمیر بهترین نتیجه و صرفه جویی در زمان را به همراه خواهد داشت. تکنسین های ما برای رفع این مشکل به خوبی مجهز هستند. اکنون با ما تماس بگیرید تا صفحه نمایش خود را تعمیر کنیم و بار دیگر کار خود را به وضوح ببینید.

3. تعمیر مادربرد مک

وقتی نوبت به تغذیه مک بوک می رسد، 3 جزء اصلی وجود دارد که برق مک بوک را تامین می کند. اینها هستند:

باتری
شارژر
مدار تغذیه مادربرد مک بوک
تعویض باتری یا شارژر یک موضوع ساده است. با این حال، اگر Macbook پس از این تعویض‌ها همچنان روشن نمی‌شود، احتمالاً مشکل از مدار برق مادربرد است – مشکلی که به مراقبت و مهارت تکنسین نیاز دارد.

تکنسین های خدمات apple-mart در طیف گسترده ای از تعمیرات Apple Mac مجرب هستند. برای تعمیرات و عیب یابی مک در سراسر کرج با ما تماس بگیرید.