تعمیرات آیفون 13 در کرج

تعمیر صفحه نمایش آیفون
شکستن صفحه نمایش گوشی برای هر کسی ممکن است اتفاق بیافتد. اگر صفحه نمایش شما ترک خورده است  یا فکر میکنید شکسته است ، ما می توانیم به شما  کمک کنیم.

شما یک قرار ملاقات در نمایندگی اپل 13 در کرج یا ارائه دهنده خدمات مجاز اپل 13 در کرج  بگیرید.

تمامی تکنسین ها در نمایندگی اپل 13 در کرج از اپل آموزش می بینند. آنها همان خدمات با کیفیت بالا را با قطعات اصلی اپل ارائه می دهند. تعمیرات توسط اپل پشتیبانی می شود.

لطفا قبل از آوردن آیفون خود به مراکز تعمیر ما مطمئن شوید که Apple ID و رمز عبور خود را می دانید.

قبل از تعمیر از آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای اینکه در مراحل تعمیرات هیچ اتفاق ناگواری رخ ندهد، آیفون را از قبل آماده کنید.

تعمیر از طریق ارسال

با ما تماس بگیرید و در صورتی که در کرج یا تهران باشید بلافاصله یک جعبه برای بسته بندی آیفون معیوب شما برای شما ارسال می کنیم. صفحه نمایش آیفون  همان روز در برخی از مراکز تعمیر می شود.

اگر آیفون خود را مستقیماً به مرکز تعمیرات اپل ارسال کنید یا از تکنسین بخواهید آن را برای شما ارسال کندیعنی به صورت غیر حضوری دستگاه خودتونو برسونید به مراکز تعمیر ما ظرف 3 روز تا یک هفته دستگاه تعمیر میشود و برای شما ارسال میشود.

هزینه تعویض صفحه نمایش آیفون در کرج

قیمت تعمیر صفحه نمایش آیفون در نمایندگی اپل در کرج متغیر است و برای دریافت آخرین قیمت ها با ما در تماس باشید . اگر آیفون شما آسیب دیگری نشان دهد، باید هزینه های اضافی بپردازید.پس از بررسی تکنسین های ما  به شما اطلاع داده میشود که دستگاه شما ایراد دیگری دارد یا خیر؟!

استفاده از قطعات اورجینال

قطعات اصلی اپل برای تعمیر با کیفیت ضروری هستند. از نمایندگی اپل در کرج   دیدن کنید تا مطمئن شوید که برای تعمیر محصول شما از قطعات اصلی استفاده میشود  و محصول شما  دوباره مانند روز اول با همان کیفیت  کار می‌کند.

به چه کمکی نیاز دارید؟؟

با ما در تماس باشید و به سوالات مشاورین ما پاسخ دهید تا بهتزین راه حل را برای شما پیاده سازی کنیم
برای ارتباط با ما میتوانید از  تلفن، ایمیل و راه های دیگر استفاده کنید

پیام بگذارید