تعمیرات apple 13 در کرج

به نظر شما با ارزش ترین دارایی شما چیست؟ شاید شما اقلامی با ارزش احساسی مانند جواهرات یا عکس داشته باشید. شاید برای چیزی ارزش قائل هستید که پول زیادی برای آن خرج کرده اید، مانند ماشین یا خانه خود

به همین دلیل است که وقتی تلفن شما می شکند می تواند ویرانگر باشد. خوشبختانه، گزینه های بسیاری برای تعمیر آیفون وجود دارد که می تواند یک گوشی شکسته را به حالت عادی بازگرداند. چه صفحه نمایش آیفون شما ترک خورده باشد و چه باتری قدیمی، راه حلی برای مشکل شما وجود دارد.

چرا تعمیر؟

وقتی گوشی آسیب دیده ای دارید، تعمیر آن اغلب مقرون به صرفه ترین گزینه است. گوشی های جدید می توانند میلیون ها   قیمت داشته باشند و یک آیفون سرمایه گذاری قابل توجهی است. از آنجایی که قبلاً مقدار زیادی پول برای تلفن فعلی خود خرج کرده اید، نباید آن را به دلیل آسیب جزئی دور بیندازید.

اگر گوشی شما با نرم افزار یا سخت افزار مشکل دارد که ناشی از تصادف نیست، ممکن است بتوانید تعمیر رایگان دریافت کنید.

هزینه تعمیر آیفون

هزینه تعمیر آیفون بستگی به مواردی دارد که برای تعمیر آن نیاز به تعمیرگاه دارید. به عنوان مثال، میانگین هزینه تعمیر صفحه نمایش آیفون شما به طور قابل توجهی گران تر از تعویض کامل باتری است.

البته عوامل زیادی بر قیمت تعمیر تاثیر می گذارند. در دسترس بودن قطعات، قدمت گوشی شما و میزان آسیب همگی در تعیین قیمتی که باید بپردازید نقش دارند.

برای دریافت قیمت ها تماس بگیرید

تعمیرات صفحه نمایش

تعمیر صفحه نمایش آیفون یک راه حل بسیار رایج است. تقریباً همه کاربران آیفون زمانی گوشی خود را از دست داده اند و شکسته شدن صفحه نمایش یک مشکل رایج است. خوشبختانه، این بدان معنی است که آنها سریع و آسان قابل تعمیر هستند.

اگر صفحه نمایش خود را شکسته اید و دیگر کار نمی کند، ممکن است زمان تعویض آن فرا رسیده باشد.

هنگامی که صفحه نمایش جدید خود را نصب کردید، به یاد داشته باشید که یک محافظ صفحه نمایش شیشه ای روی آن و یک قاب در اطراف آن قرار دهید. این دو لوازم جانبی مهم به جلوگیری از آسیب های بعدی کمک می کنند. محافظ صفحه نمایش شیشه ای و یک قاب با کیفیت، یک لایه محافظ به صفحه نمایش لمسی شما اضافه می کند و در برابر ترک ها و تراشه ها محافظت می کند.
تعمیرات باتری

اگر چند سالی است که گوشی خود را در اختیار دارید، ممکن است متوجه شوید که عمر باتری شما رو به کاهش است. باتری های کاملاً جدید می توانند یک روز کامل یا بیشتر بدون شارژ مجدد دوام بیاورند. هرچه از باتری بیشتر استفاده کنید، طول عمر آن کمتر می شود.

اگر مجبورید یک شارژر قابل حمل حمل کنید یا گوشی خود را چندین بار در روز به پریز وصل کنید، وقت آن است که به فکر تعویض باتری باشید. اپل خدمات رسمی تعویض باتری را ارائه می دهد،

آسیب آب

متاسفانه بسیاری از افراد تجربه ناخوشایندی از انداختن گوشی خود در توالت را دارند. در حالی که این شایع ترین علت آسیب آب است، گوشی شما همچنین ممکن است پس از رها شدن در باران، افتادن در استخر یا گودال و غیره دچار مشکلاتی شود. آسیب آب باعث همه چیز می شود، از مشکلات کوچک زیبایی گرفته تا خرابی کامل سخت افزار.

مشکلات پورت شارژ

بسیاری از کاربران آیفون هنگام شارژ گوشی خود با مشکلاتی مواجه می شوند زیرا در پورت شارژ آن ها گرد و غبار، شن، خاک و سایر زباله ها انباشته شده است. درگاه شارژ کوچک به سختی تمیز می شود و استفاده مکرر با سیم شارژ می تواند آن را از بین ببرد.

استفاده از پد شارژ به جای کابل لایتنینگ راه خوبی برای محافظت از پورت شارژ است. اما از آنجایی که درگاه شارژ برای هدفون ها نیز استفاده می شود، ممکن است اجتناب از این مشکل برای شما سخت باشد.
تعمیرات پورت شامل لحیم کاری است، بنابراین راه حلی نیست که بتوانید آن را در خانه انجام دهید. اما این قطعه کوچک دلیلی برای تمام شدن و خرید یک گوشی کاملا جدید نیست.

به یک متخصص تعمیر apple 13 در کرج نیاز دارید؟
آیا گوشی شما خاموش شده و روشن نمی شود، رطوبت داخل آن است، شیشه شکسته است یا فیس آیدی مشکل دارد؟ سعی نکنید به تنهایی مشکل را حل کنید: بهتر است از مهندسان مجرب و واجد شرایط کمک بگیرید.

پیام بگذارید