تعمیرات تخصصی آیفون 13 در کرج

تعمیرات آیفون نیازمند مهارت و تجربه بالایی است که هر کسی نمیتواند به خوبی کار تعمیرات آیفون را انجام دهد

تعمیرات آیفون 13خود را میتوانید با خیال راحت به نمایندگی اپل در کرج بسپارید و از نتیجه کار لذت ببرید

آیا با تعویض LCD آِیفون 13 فیس آِی دی آن از کار میافتد؟

آیفون 13  با تعویض LCD خود ، قابلیت Face ID  خود را به طور کامل غیرفعال می کند.

یکی از رایج ترین تعمیرات گوشی که زمانی می توانست با ابزارهای دستی انجام شود، اکنون به میکروسکوپ نیاز دارد. این بدان معنی است که شما نمی توانید صفحه نمایش آیفون خود را بدون از دست دادن عملکرد اصلی خود تعمیر کنید. همچنین پیامدهای بزرگی برای صنعت تعمیرات حرفه ای دارد .
مغازه های کوچک ممکن است بسته شوند،
مجبور شوند بین هزینه کردن هزاران دلار برای تجهیزات جدید یا از دست دادن یک منبع درآمد اصلی یکی را انتخاب کنند.

چرا Face ID  پس از تعمیر به مشکل میخورد؟

پس از سال‌ها رفع مشکلات مربوط به تاچ آیدی، باتری‌ها و دوربین‌ها، سخت است باور کنیم که قفل شدن قطعات آیفون جدید اپل تصادفی باشد. تا آنجایی که مهندسان ما می توانند بگویند، کارکردن Face ID روی آیفون 13 پس از تعویض صفحه باید راحت تر از همیشه باشد، زیرا اسکنر آن کاملاً از نمایشگر جدا است. از نظر فنی، بله: خرابی Face ID می‌تواند یک باگ سخت‌افزاری بسیار خاص برای یکی از متداول‌ترین اجزای جایگزین باشد، مشکلی که به نحوی از طریق آزمایش آن را انجام داد، در یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگ برطرف نشد و اتفاقاً نوع آن قفل می‌شود. تعمیر مستقلی که شرکت از آن سود نمی برد.

با این حال، احتمال بیشتری وجود دارد که این یک استراتژی است، نه یک نادیده گرفتن. این وضعیت باعث می‌شود که AppleCare برای آیفون‌های جدیدتر کاملاً ضروری باشد، و این یک منبع درآمد عالی برای شرکت به حساب می آید.

آیفون 13 با استفاده از این میکروکنترلر کوچک به صفحه نمایش جفت می شود، شرایطی که متخصصان تعمیرات اغلب آن را سریال سازی می نامند. اپل راهی را برای مالکان یا فروشگاه های مستقل ارائه نکرده است تا صفحه نمایش جدید را جفت کنند. تکنسین‌های مجاز با دسترسی به نرم‌افزار اختصاصی، می‌توانند با ثبت تعمیر در سرورهای ابری اپل و همگام‌سازی شماره سریال تلفن و صفحه نمایش، صفحه‌های جدید را کار کنند. این به اپل این امکان را می دهد که هر تعمیر را تایید یا رد کند. برای همین امر است که برای تعمیر باید به مراکز معتبر مراجعه کنیم که یکی از این مراکز نمایندگی اپل در کرج است

پیام بگذارید