تعمیرات گوشی آیفون 5s در کرج

تعمیرات گوشی آیفون 5s در کرج

معرفی گوشی آیفون 5s

امروز با بررسی یکی از خوش دست ترین گوشی های شرکت APPLE با نام آیفون 5s در خدمت شما هستیم.

این گوشی با طراحی لبه تخت بسیار نظر مثبت کاربران را به خود جلب کرد و توانست از زیر ذره بین منتقدان به سلامت عبور کند.

طراحی گوشی آیفون از سری 4 تا 8 تقریبا به همدیگر شباهت دارد اما نه به صورت کامل و هرکدام تفاوت های خاص خود از نظر ابعاد و طرح دارند.

این گوشی در قاب پشتی یک دوربین به همراه فلش آن دارد که در بین آن ها میکروفون فیلمبرداری قرار گرفته است.

در بالا و پایین قاب پشتی نواری سفید یا مشکی بسته به رنگ گوشی قرار دارد که مانند کادری در قاب پشت بوده و سیب معروف اپل هم به صورت براق در وسط گوشی قرار گرفته ، نام iphone در پایین گوشی به همراه اطلاعات مدل درج شده است.

در پنل جلویی یک صفحه نمایش با حاشیه تقریبا زیاد قرار دارد که در پایین آن دکمه خانه به صورت فیزیکی جای گرفته است که به صورت یک دایره شده و در وسط آن مربعی حک شده است.

در بالای صفحه نمایش دوربین سلفی به همراه اسپیکر و و سنسور تماس وجود دارد.

دکمه خاموش و روشن این گوشی بر خلاف گوشی های دیگر در بالا و دکمه های کم و زیاد صدا در سمت چپ می باشد که یکی از نکات مثبت این گوشی دکمه سایلنت می باشد که شما فقط با زدن یک دکمه بدون نیاز به باز کردن گوشی میتوانید گوشی را بی صدا کنید.

یکی از نکات مثبت گوشی های آیفون نسبت به سایر گوشی های بازار ، دریافت آپدیت های سیستم عامل می باشد ، به این صورت که گوشی های اندرویدی در بهترین حالت سری پرچم دار خود را تا 3 سال ساپورت میکنند و برای آن آپدیت می دهند و گوشی های دیگر نهایتا دو سال اما اپل برای تمامی گوشی های آیفون تا 5 سال آپدیت سیستم عامل میدهد.

گوشی آیفون 5s در سال 2013 وارد بازار های جهانی شد و در آن زمان از سیستم عامل ios 7 پشتیبانی میکرد و تا 5 سال بعد یعنی سال 2018 آپدیت پذیرفت و آخرین نسخه برای این گوشی ios 12 می باشد.

در ادامه به نقد و بررسی این گوشی پرطرفدار در بین کاربران می پردازیم.

با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی آیفون 5s در کرج

مزیت ها و معایب آیفون

بالاخره در هر انتخابی خوبی ها و بدی هایی وجود دارد که شما بسته به نیاز خود معیار هایی برای سنجش آن دارید و با بررسی انتخاب می کنید کدام گزینه برای شما مناسب می باشد.

ابتدا به سراغ مزیت های گوشی های آیفون میرویم.

یکی از نکات مثبت گوشی های آیفون سیستم عامل روان و با دوام آن ها می باشد ، حال منظور از با دوام چیست؟

گوشی های اندرویدی هرچقدر هم که به خوبی از آن ها نگه داری شوند بعد از 4 ،5 سال مقداری کند می شوند و به اصطلاح هنگ میکنند اما این مشکل در گوشی های آیفون با وجود رام پایین تر پیش نمی آید و حتی همچنان گوشی 5s به ندرت پیش می آید که کند شود و یا هنگ بکند.

نکته مثبت دیگر دوربین های این گوشی است که با وجود رزولوشن پایین تر نسبت به هم رده های خود تصاویر با کیفیت تری ثبت می کند و حتی توانیی رقابت با گوشی های مدل بالاتر از خود را هم دارد.

کیفیت ساخت ، شرکت های دیگر مانند سامسونگ ، شیائومی ، هواوی و… گوشی های خود را در چند مدل طبقه بندی میکنند مثل اقتصادی ، میان رده یا پرچم دار که از نظر کیفیت ساخت هم همین ترتیب وجود دارد و گوشی های پرچم دار کیفیت بالاتری دارند اما در گوشی های آیفون میتوان گفت تمامی آن ها پرچم دار بوده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند و قولی دیگر آیفون گوشی بدی ندارد.

گوشی هاب آیفون نکات مثبت دیگری هم دارد اما تا این حد کافیست و برویم سراغ معایب این گوشی ها.

یکی از بزرگترین معایب گوی های آیفون ، محدود بود ن سیستم عامل آن میباشد ، یعنی شما به هیچ وجه نمی توانید از گوشی های اندرویدی یا حتی آیفون برنامه ای را به گوشی خود انتقال دهید و فقط عکس و فیلم را آن هم با برنامه air drop می تونید بین گوی های آیفون منتقل کنید.

اما این مشکل به همین جا ختم نمی شود و شما حتی نمیتوانید از روی کامپیوتر خود برنامه ای بر روی گوشی آیفون خود با هر مدلی نصب کنید.

شما حتی نمیتوانید تم گوشی خود را تغییر دهید که این مقداری عذاب آور می باشد زیرا ممکن است بعد مدتی برای شما تکراری و یکنواخت بشود.

مشکل دیگر باتری های گوی های آیفون می باشد که حتی در بالاترین مدل های خود نسبت به رقبای خود ضعیف بوده و حجم کمی نسبت به آن ها دارد.

شرکت اپل از تمامی شرکت ها جدا بوده و علاوه بر سیستم عامل مخصوص خود ، سوکت شارژ مخصوص خود را دارد ، یعنی شما با کابل هیچ گوشی به جز آیفون نمی توانید گوشی خود را شارژ کنید.

تعمیرات گوشی آیفون 5s در کرج

مشخصات فنی

تعمیرات گوشی آیفون 5s در کرج

باتری گوشی 5s کم شارژ نگه می دارد

اول از همه چیز باید گفت باید گفت که باتری یک قطعه مصری است و پس از اتمام عمر مفید آن ،باید تعویض شود.

شما می توانید با رعایت مواردی عمیر مفید باتری خود را افزایش دهید :

استفاده از شارژر اصلی

شما به هیچ وجه نباید از شارژر های تقلبی یا شارژر های گوشی های دیگر استفاده کنید ، زیرا شارژر های تقلبی هیچ ضمانتی برای تامین ولتاژ مناسب را به شما نمی دهد و یا شارژر گوشی های دیگر برای باتری های دیگری طراحی شدند و ممکن است با افزایش ولتاژ باتری شما را در طولانی مدت خراب کنند.

عدم استفاده از گوشی در شارژ

شما نباید در طولانی مدت از گوشی خود در شارژ استفاده کنید زیرا در این حالت گوشی شما داغ شده و گرمای یکی از دلایل کوتاه شدن عمر مفید باتری می باشد ، بهتر است زمانی که گوشی در شارژ است از آن استفاده ای نکنید تا شارژ آن کامل شود.

مقدار شارژ

شما زمانی که درصد باتری گوشی شما بین 7 تا 15 درصد بود ، گوشی را به شارژ بزنید و نگذارید گوشی 100 درصد شارژ شود و زمانی که بین 90 تا 97 درصد شارژ شد آن را از شارژ در آورید و به هیچ وجه از شب تا صبح آن را داخل شارژ نگذارید.

شما می توانید با رعایت این موارد ، عمر مفید باتری 5s خود را افزایش دهید تا نیاز به تعویض باتری نداشته باشید.

تعمیرات گوشی سامسونگ A01 Core در کرج

چرا به مرکز تعمیرات آیفون 5s در کرج اعتماد کنیم؟

مراکز تعمیر قابل اظمینان کم نیستند اما پیدا کردن آن ها کار آسانی نیست و نیاز به تحقیق و بررسی دارد.

شما می توانید با مراجعه حضوری به مراکز نمایندگی رسمی تعمیرات آیفون در کرج ، و صحبت با متخصصیعن با تجربه ما اطلاعات کافی درباره مرکز و خدمات ما کسب کرده تا اطمینان مورد نیاز حاصل شود و پس از آن وارد مراحل عیب یابی و تعمیر شویم.

مرکز تخصصی تعمیرات آیفون در کرج

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های آیفون در کرج ، با سال ها سابقه و تجربه در زمینه تعمیرات انواع گوشی های آیفون توانایی حل تمامی مشکلات شما را داشته و با طمینان کامل مدعی چنین موضوعی هستیمم

طبق مطالب ذکر شده در بالا ، تمامی خدمات و قطعات استفاده شده در تعمیرات ، دارای 12 ماه گرانتی معتبر بوده پس هیچ جای نگرانی نیست و شما میتوانید با اطمینان کامل تعمیرات گوشی های آیفون خود را به تکنسین های ما بسپارید.

علاوه بر تعمیرات ، خرید و فروش تمامی گوشی های آیفون از مدل های میان رده تا پرچم دار ،قدیمی و جدید وجود دارد و شما میتوانید با راحتی با بهترین قیمت گوشی های آیفون خود را فروخته یا گوشی جدیدی خریداری کرده.

پیام بگذارید