تعمیرات گوشی آیفون 8 در کرج

تعمیرات گوشی آیفون 8 در کرج

معرفی گوشی آیفون 8

باز هم طراحی تکراری و یکنواخت از آیفون اینبار برای آیفون 8 ، طراحی که تقریبا از آیفون 5 داریم و تا آیفون 8 هم همان ترکیب و طراحی اجرا شده است ، اما با این حال نظرات منفی درباره این گوشی نداشته و همچنان گوشی های آیفون یکی از پر فروش ترین گوشی های جهان هستند.

آیفون متاسفانه از بسیاری جهات محدود تر از گوشی های اندرویدی می باشد اما به خاطر زیبایی و سخت افزار بسیار قوی از نظر بسیاری از کاربران گوشی لوکس محسوب می شود و همیشه قیمت بالاتری نسبت به بقیه گوشی های موجود در بازار دارد.

آیفون 8 با طراحی مشابه آیفون 7 ، اما کمی ساده تر و سخت افزار قوی تر وارد بازار های جهانی شد ، آیفون 8 تا سال 2023 بیشتر آپدیت های سیستم عامل ios را دریافت نخواهد کرد ، آیفون 8 در دو نسخه معمولی و plus عرضه شده است.

آیفون 8 در قاب پشتی خود یک دوربین دارد و در کنار آن فلش دوربین قرار گرفته و یک سوراخ ریز در بین این دو به عنوان مبکروفون فیلم برداری جایگرفته است .

به جز سیب معروف آیفون هیچ چییییز دیگری در قاب پشتی قرار ندارد و به همین اندازه ساده طراحی شده است این گوشی همین سادگی یکی از نکته های مثبت آیفون 8 می باشد.

در پنل جلویی یک صفحه نمایش با حاشیه تقریبا زیاد وجود دارد که همان ترکیب همیشگی وحود دارد که در پایین آن دکه خانه همراه با حسگر اثر انگشت وجود دارد و در بالای صفحه دوربین سلفی به همراه اسپیکر تماس و سنسور آن قرار دارد که به وضوح قابل مشاهده است و مثل گوشی های دیگر سعی در مخفی کردن آن نداشته اند.

دکمه خاموش و روشن این گوشی بر خلاف مدل های قبلی خود که در بالای گوشی ، مثل اکثر گوشی ها در سمت راست قرار گرفته و دکمه های کم و زیاد صدا در سمت چپ می باشد که یکی از نکات مثبت این گوشی دکمه سایلنت می باشد که شما فقط با زدن یک دکمه بدون نیاز به باز کردن گوشی میتوانید گوشی را بی صدا کنید.

تمامی این مشخصات برای آیفون 8 plus هم می باشد با این تفاوت که ابعاد بسیار بزرگتری دارد و در قاب پشتی به جای یک دوربین دو دوربین وجود دارد و این گزینه عالی از سری قبلی یعنی آیفون 7 در نسخه plus شروع شده.

آیفون 8 در دو نسخه معمولی و plus در سال 2018 تولید و عرضه بازار های جهانی شد و در زمان تولید از سیستم عامل ios 11 پشتیبانی میکرد و تا سال 2023 آپدیت دریافت خواهد کرد.

در ادامه به نقد و بررسی این گوشی ساده اما جذاب میپردازیم.

با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی آیفون 8 در کرج

تعمیرات آیفون 8

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های آیفون در کرج (apple-mart.ir)  تنها نمایندگی رسمی آیفون در استان البرز می باشد.

این مرکز دارای تیمی از تکنسین های حرفه و با تجربه می باشد که تمامی آن ها دارای مدارک معتبر و حرفه ای در زمینه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری می باشند.

شما اگر از گوشی آیفون 8 خود استفاده های کاربری میکنید و به اصطلاح عصای دست شما می باشد ، در زمان رخ دادن مشکلی قطعا به سرعت در پی تعمیر آن می باشید ، اما خوب می دانید که باید به مرکز تعمیر معتبر مراجعه کنید زیرا در صورت رخ دادن دوباره همان مشکل شما نیاز به صرف هزینه ای دوباره نداشته باشید.

تمامی خدمات یک مرکز تعمیر معتبر باید دارای گارانتی باشد تا به شما مشتریان عزیز اطمینان خاطر بدهد.

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های آیفون در کرج ، تمامی آپشن های یک مرکز تعمیر معتبر را دارد و تمامی خدمات و قطعات تعویضی در این مرکز دارای 12 ماه گارانتی می باشد.

تعمیرات خود را انتخاب کنید

آیا در هنگام استفاده های ساده گوشی شما داغ می شود؟

یا اینکه باتری شما به درستی شارژ نگه نمی دارد؟

تعدادی از مشکلات دلایل واضحی دارند اما دلایل بسیاری از آن ها به این سادگی قابل رویت نمی باشد و نیاز به بررسی دقیق و تخصصی دارد که این امر در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج توسط تکنسین های حرفه ای به خوبی انجام می شود.

در مجموعه ما خدماتی هست که هنگام بازدید از فروشگاه (apple-mart.ir) توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

تکنسین های ما گوشی شما را به صورت کامل بررسی و عیب یابی می کنند ( کاملا رایگان).

خدمات کامل و سریع ( بیشتر تعمیرات و خدمات کمتر از 2 ساعت انجام می شوند).

برآورد حدودی هزینه همراه با پیشنهاد راه های تعمیر.

12 ماه گارانتی معتبر برای تمامی خدمات و قطعات.

بعد از برآورد هزینه در صوت قبولی شما ، فرم درخواست تعمیرت را پر کرده تا تکنسین های ما به سرعت تعمیرات گوشی آیفون 8 شما را شروع کنند .

تعمیرات گوشی آیفون 8 در کرج

مشخصات فنی آیفون 8

تعمیرات گوشی آیفون 8 در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی آیفون

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن آیفون

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی آیفون

تعمیر نرم افزار آیفون

تعمیر لرزش آیفون

تعمیر وای فای آیفون

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

ساخت اپل آیدی

رفع مشکل آی کلود

تعمیرات گوشی آیفون 8 در کرج

چرا به مرکز تعمیرات آیفون 8 در کرج اعتماد کنیم؟

اعتماد به هر تعمیر کاری کار درستی نیست. پیدا کردن مرکز تعمیرات تخصصی قابل اعتماد هم آسان نیست.

پس وقتی گوشی آیفون 8 ما خراب می شود چیکار باید بکنیم؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های آیفون در کرج و صحبت با کارشناسان ما اعتماد کامل را کسب کنید.

تمامی خدمات و تعمیرات ما دارای ضمانت و گارانتی می باشد، و این خود دلیلی برای اعتماد به مجموعه ما می باشد و تمامی قطعات تعویضی از بهترین جنس موجود در بازار می باشد.

در کنار استفاده از قطعات اصلی ما دارای تیمی ماهر و مجرب هستیم که بهترین مشاوره برای تعمیر گوشی را به شما می دهند.

مرکز تخصصی تعمیرات آیفون در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات آیفون در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات آیفون در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات آیفون در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

پیام بگذارید